Liisa holma
Liisa Holma on toiminut liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen kehittäjänä useissa eri rooleissa: toimitusjohtajana, strategiajohtajana, asiakaskokemusjohtajana, konsulttina ja perheyrityksen hallituksen jäsenenä.
Tapahtumat ja valmennukset / Kalenteri
27
huhti
Aika
ti 27.04.2021
Klo 09:00 - 10:00
Paikka
Zoom
Ilmoittautuminen
27.04.2021
Hinta
Maksuton
Asiakaslähtöinen liiketoiminta lähtee liikkeelle asiakkaan tarpeesta, ja keskittyy siihen liiketoimintaan josta syntyy asiakasarvoa. Tervetuloa mukaan Perheyritysten liiton järjestämään teematapahtumaan asiakaskokemuksesta. Tilaisuudessa pureudutaan asiakaskokemukseen omistajan ja hallituksen näkökulmasta.
Tilaisuuden asiantuntijavieraina ja keskustelun alustajina toimivat Kirsti Laasio ja Liisa Holma. Laasio ja Holma ovat yhdessä kolmen muun asiantuntijan kanssa kirjoittaneet juuri ilmestyneen kirjan: Menestys syntyy asiakaskokemuksesta - B2B-johtajan opas.
Tilaisuus on keskusteleva ja aikaa on runsaasti osallistujien kysymyksille. Ilmoittaudu mukaan 25.4. mennessä.
Tilaisuus soveltuu kaikille teemasta kiinnostuneille PL:n jäsenille.
Liisa Holma on toiminut liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen kehittäjänä useissa eri rooleissa: toimitusjohtajana, strategiajohtajana, asiakaskokemusjohtajana, konsulttina ja perheyrityksen hallituksen jäsenenä.
Kirsti Laasio on kansainvälisesti meritoitunut liiketoiminta- ja asiakaskokemusjohtaja, jolla on monipuolinen liiketoiminnan kasvun ja muutosjohtamisen kokemus yritysten johtoryhmistä ja hallitustyöskentelystä.